volwaardig reservewiel incl krik etc

VW up! gerelateerde zaken verkopen doe je hier. Alleen voor particulieren en helemaal gratis
Gebruikersavatar
Hetzer
Forum newbie
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 jul 2012, 10:47
Locatie: Voorne-Putten

volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Hetzer » di 31 dec 2013, 09:44

Bij mij ophalen voor 20 euro, een volwaardig reservewiel met bak en krik etc, tegen inleveren standaard spuitbus.
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback

hpag
Forum newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: di 09 apr 2013, 08:50

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door hpag » vr 03 jan 2014, 11:04

Ik zou m graag willen kopen. Waar woon je?
Ik heb je een pb gestuurd.

Paul.

Gebruikersavatar
Hetzer
Forum newbie
Berichten: 68
Lid geworden op: zo 08 jul 2012, 10:47
Locatie: Voorne-Putten

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Hetzer » vr 03 jan 2014, 20:23

Inmiddels gereserveerd
2x SKODA CITIGO ( 1x Black Elegance IRC-Edition, 16" White MAK, 1x White Arctic, 14" Black APUS). En opzoek naar een mooie SKODA Octavia-1RS Hatcback

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Bertje » vr 14 feb 2014, 02:35

Weet je zeker dat je geen spijt gaat krijgen van de verkoop van je reservewiel?
Mocht je ooit lek rijden op de snelweg heb je niets aan een spuitbusje... Voor je door hebt dat je een lekke band hebt is het gaatje een gat geworden en daar helpt geen spuitbusje meer tegen. Daar sta je dan met je lekke band, zonder reserve: Pleh! :shock:
Laatst gewijzigd door Bertje op vr 14 feb 2014, 15:36, 1 keer totaal gewijzigd.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Xanderv » vr 14 feb 2014, 14:36

Anwb ;) maar ik heb het in al die jaren dat ik autorij nog nooit meegemaakt. Als je tijdig nieuwe banden koopt dan valt het wel wat mee naar mijn mening
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Bertje » vr 14 feb 2014, 15:33

Goede banden voorkomen inderdaad een hoop maar ik neem de gok liever niet. Ik rijd, door mijn werktijden, ook vaak 's nachts en dan rijden er natuurlijk ook minder anwb mannen rond. Bovendien, waar haal je dan een nieuwe band? Ook voor over de grens heb ik hem maar liever bij me. De ruimte is aanwezig en hij rijdt gratis mee, dus waarom niet.
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
Dixon
Vagling liefhebber
Berichten: 172
Lid geworden op: za 30 nov 2013, 20:29
Locatie: Beverwijk

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Dixon » vr 14 feb 2014, 20:00

Xanderv schreef:Anwb ;) maar ik heb het in al die jaren dat ik autorij nog nooit meegemaakt. Als je tijdig nieuwe banden koopt dan valt het wel wat mee naar mijn mening
In principe heb je nooit een klapband, lekke banden komt met name door troep op de weg spijkers schroeven e.d.

Helaas zelf een keer meegemaakt, nieuwe banden en vervolgens 2 dagen later een schroef erin.
Omdat ik niet zomaar kon stoppen de band zo stuk gereden dat het met een prop niet op te lossen was.

Conclusie: reservewiel monteren, en een nieuwe band aanschaffen. Met je busje heb je dan toch echt pech!

Maja, eigen keuze.

Touchwood
Vagling liefhebber
Berichten: 700
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 13:31

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Touchwood » vr 14 feb 2014, 21:06

Heb wel es een klapband gehad. Geloof me, er is dan niets meer om iets in te spuiten.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Gebruikersavatar
Autheo
Donateur member
Berichten: 2835
Lid geworden op: di 05 mar 2013, 21:30
Locatie: Mii-dden NL (NW Veluwe)

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Autheo » vr 14 feb 2014, 23:50

Als je een set winterbanden met velgen hebt, heb je de spuitbus en de reserveband niet nodig. Bij wisselen drie wielen opslaan, en de vierde als reserveband meenemen.
Bertje schreef: De ruimte is aanwezig en hij rijdt gratis mee, dus waarom niet.
Bijna gratis, iets meer gewicht zal iets meer brandstof vragen. ;)

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Xanderv » za 15 feb 2014, 01:03

Misschien doet ie wel een subwoofer in die ruimte :) dan moet je zo'n kit hebben want die neem amper ruimte ;)
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door RobertJ » za 15 feb 2014, 03:24

Autheo schreef:Als je een set winterbanden met velgen hebt, heb je de spuitbus en de reserveband niet nodig. Bij wisselen drie wielen opslaan, en de vierde als reserveband meenemen.
Bertje schreef: De ruimte is aanwezig en hij rijdt gratis mee, dus waarom niet.
Bijna gratis, iets meer gewicht zal iets meer brandstof vragen. ;)
Vergeet de krik en sleutel dan niet. :P Past een standaard velg uberhaupt in dat gat?

Sent from my XT897

Gebruikersavatar
Bertje
Vagling liefhebber
Berichten: 161
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 00:38
Locatie: Nijkerk

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Bertje » za 15 feb 2014, 09:29

RobertJ schreef:Vergeet de krik en sleutel dan niet. :P Past een standaard velg uberhaupt in dat gat?

Sent from my XT897
Voor zover ik weet moet dat lukken. Je zult, afhankelijk van je bandbreedte, wel iets hoger uitkomen met je vloertje.
Ook al heb je geen krik en sleutel: dan bel je daar de Anwb-meneer toch voor?
Die zijn allang blij dat ze geen nieuwe band hoeven te organiseren... :D
| High Up! 75 pk. Candy White | Executive | Drive | Dynamic | Panoramadak | Vier deuren | Nepleer ;-) met stoelverwarming | Winterbanden op Dezent F lichtmetaal | reservewiel |Polo 6R antenne|

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1484
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: volwaardig reservewiel incl krik etc

Bericht door Xanderv » za 15 feb 2014, 09:46

Ik heb net even gekeken (moest toch de hond uitlaten)
Bij mij zit er een 165-70 band in.

Ik denk dat je niet breder moet gaan want dit ziet er uit als het maximale. Maar het is in ieder geval geen thuiskomertje!
Afbeelding
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Plaats reactie